Projekt zakładał rozwój instytucjonalny Koła Gospodyń Wiejskich w Poskwitowie Nowym poprzez nabycie umiejętności szycia na maszynie przez członkinie KGW oraz doposażenie sali (zakup niezbędnych krzeseł).
Projekt zakładał organizację warsztatów o tematyce pszczelarskiej dla dzieci z gminy Mogilany oraz wyjazdu edukacyjnego do Interaktywnego Centrum Pszczelarstwa, Apilandii. Uczestnicy projektu zasadzili także rośliny miododajne przy placu zabaw w centrum Mogilan.
Projekt zakładał organizację próby otwartej Chóru Laetus Cantus oraz Pikniku Muzycznego w Skale.
Projekt zakładał organizację cyklicznych spotkań dla kobiet oraz dzieci, których mężowie przebywają na emigracji. Dodatkowo, uczestniczki grupy wsparcia mogły skorzystać ze wsparcia psychologa.
Projekt zakładał rozwijanie kompetencji rodzicielskich członkiń grupy nieformalnej i innych rodziców z terenu parafii MB Ostrobramskiej w Krakowie poprzez organizację warsztatów z Pozytywnej Dyscypliny.
Projekt zakładał organizację serii trzech plenerowych warsztatów plastyczno–malarskich dla dorosłych osób niepełnosprawnych intelektualnie (ONI) z terenu krakowskiego Bieżanowa.
Projekt zakładał organizację cyklu czterech integracyjnych warsztatów plastycznych dla uzdolnionych twórczo osób po różnych kryzysach psychicznych (ze zdiagnozowaną nerwicą, chorobą afektywną dwubiegunową, depresją, zespołem stresu pourazowego itp.) oraz osób zdrowych.
Projekt zakładał przeprowadzenie kompleksowego szkolenia z Pierwszej Pomocy Przedmedycznej dla osób z niepełnosprawnością słuchu.
Projekt zakładał rozwój instytucjonalny Stowarzyszenia Zielona Energia Miękini poprzez budowę strony internetowej i zakup sprzętu biurowego.
Projekt zakładał organizację otwartego warsztatu naukowego w przestrzeni miejskiej, na którym na własne oczy można było zobaczyć jak nasze wybory zamieniają się w jakość powietrza, którym oddychamy.
Projekt zakładał przeprowadzenie cyklu warsztatów twórczych dla seniorów, podczas którego zostały stworzone książeczki dotykowe dla dzieci niewidomych i słabowidzących oraz spotkania na którym zostały nagrane do książeczek audiobooki.
Projekt zakładał przeprowadzenie lekcji o autyźmie dla uczniów krakowskich szkół. Tematyka lekcji: czym jest spektrum autyzmu, na jakie obszary funkcjonowania wpływa, jak można wspierać uczniów ze spektrum autyzmu w ich codziennym życiu.
Projekt zakładał rozwoj instytucjonalny Stowarzyszenia Wielokultorowy Kraków poprzez stworzenie kopii wielokulturowego reportażu, udział członków stowarzyszenia w warsztatach z kompetencji międzykulturowych oraz zakup sprzętu audiowizualnego.
Projekt zakładał aktywizację osób w kryzysie bezdomności poprzez przygotowanie wycieczek i spotkań, na których będą przekazywać swoją wiedzę uczestnikom. Zakończył się SUKCESEM! Nasi beneficjenci poradzili sobie z tym znakomicie i kontynuują projekt, a jeden z nich znalazł dzięki projektowi dom.
Projekt zakładał organizację cyklu warsztatów literackich oraz wieczoru poetyckiego dla wychowanków krakowskich placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Projekt zakładał organizację pokazów filmów, paneli dyskusyjnych oraz imprez muzycznych z udziałem artystów reprezentujących różne mniejszości narodowe i płeć, aby odbiorcy mogli poznać wyzwania integracji mniejszości oraz równouprawnienia kobiet.
Projekt zakładał przeprowadzenie cyklu zajęć związanych z korekcją wad postawy wśród dzieci ze szkoł podstawowych i przedszkoli z terenu gminy Niepołomice.
Projekt zakładał przygotowanie 6 odcinków podcastu, 6 artykułów blogowych, 16 wpisów na Instagramie dotyczących różnorodności kultur obecnych w Krakowie oraz nagranie 1 filmu rejestrującego spacer z przewodnikiem trasą opracowanego przez wcześniej spaceru "Szlakiem nieistniejących świątyń".
Projekt zakładał wzrost rozpoznawalności fundacji Zote Loki oraz jej rozwój poprzez zakup brakującego sprzętu, organizację cyklu spotkań dla dzieci z zaburzeniami neurologicznymi ze Szkoły Podstawowej nr 162 oraz stworzenie kampanii społecznej poszerzającą świadomość o zaburzeniach neurologicznych.
Projekt zakładał przeprowadzenie w 5 krakowskich szkołach podstawowych spotkań dla uczniów klas V i IV, dotyczących wspólnej egzystencji ludzi z psami. Zajęcia miały za zadanie zwiększyć empatię w środowisku uczniów, uwrażliwić ich na potrzeby zwierząt i poszerzyć ich wiedzę na temat psów.